منتدى تكنولوجيا التعليم د/ايمن الفخرانى
 
الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 شاب ينتحل شخصيه جدو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
drayman
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 496
تاريخ التسجيل : 14/11/2009
العمر : 45

مُساهمةموضوع: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 3:04 pm

حديث العصر شاب ينتحل شخصيه لاعيب الكوره وهداف البطوله محمد ناجى جدو ويتصل بالنجوم وينتحل شخصيته ويقوم بسحب اموال من الممثلين والمطربين ولكن قامت باكتشافه الفنانه نشوى مصطفى وقامت بتحذير لكل الفنانين والمغنين من ذلك لان محمد ناجى جدو البطل وهداف البطوله لم يفعل ذلك ولا يقوم باى شى منها وكلنا نقدم له المزيد من الاحترام والحب هداف البطوله محمد ناجى جدو







محمد ناجي جادو الشهير
بجدو

(من مواليد
24 يوليو، 1984)

جدو.. أبو
تريكة الجديد..

وصف لم يأت من فراغ
فقد تشابهت أمور كثيرة

بين محمد
ناجى جدو لاعب المنتخب الوطنى الجديد

المتألق مع المنتخب فى بطولة الأمم الأفريقية بأنجولا

وبين محمد أبو تريكة نجم الكرة
المصرية بلا منازع..

وأهم أمور
التشابه ان كليهما لم يحصل على حقه

من الشهرة والنجومية
سوى فى سن كبرى قاربت الـ 26 سنة
رغم الكلام عنها من قبل البعض من سنوات
تسبق هذه السن بكثير.

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mohamed.nabeh.79?ref=tn_tnmn
ahmed fathy
عضو زى العسل
عضو زى العسل
avatar

عدد المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 11/12/2009
العمر : 26
الموقع : ahmed_mido4662000@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 3:28 pm

شكرا يا محمد على الخبر ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drayman
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 496
تاريخ التسجيل : 14/11/2009
العمر : 45

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 3:33 pm

الشكر لله وحده ونورت الصفحه بزيارتك يا ابو حميد انت يا عسل انت اول زبون ليا فى القسم الجديد ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mohamed.nabeh.79?ref=tn_tnmn
hadeer zaghlol
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 701
تاريخ التسجيل : 28/11/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 4:12 pm

يا اخبارك الطازه شكرا على القسم الجميل ده والموضوع الاجمل ده
وربنا يكتر من اقسامك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hanan
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 569
تاريخ التسجيل : 18/12/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 5:30 pm

لولولوولولولولووى مبروك افتتاح القسم الجديد يا ابو حميد وعقبال كتب كتابك ان شاء الله

وميرسى عالخبر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hanan
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 569
تاريخ التسجيل : 18/12/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 5:33 pm

لولولوولولولولووى مبروك افتتاح القسم الجديد يا ابو حميد وعقبال كتب كتابك ان شاء الله

وميرسى عالخبر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drayman
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 496
تاريخ التسجيل : 14/11/2009
العمر : 45

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 6:13 pm

الله يبارك فيكم يا جماعه وبجد نورتوا القسم الجديد بزيارتكم وردودكم اللى زى العسل دى والف شكر يا هدير على ردك وانتى يا حنان فى حياتك ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mohamed.nabeh.79?ref=tn_tnmn
سارة وجدى
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 1120
تاريخ التسجيل : 06/12/2009
العمر : 25
الموقع : lovesisi90@yahoo0com

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 7:01 pm

جميل القسم ده وعاوزين ندخل بتوع اعلام معنا
يارب يا محمد تبقي صحفي قد الدنيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drayman
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 496
تاريخ التسجيل : 14/11/2009
العمر : 45

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 7:12 pm

ههههههههههه لا دى شغلانه متعبه اوى يا ساره احنا عاوزين حاجه فى شركه ادويه شركه اتصالات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mohamed.nabeh.79?ref=tn_tnmn
خلود الجمل
عضو عادى
عضو عادى


عدد المساهمات : 202
تاريخ التسجيل : 21/12/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 7:24 pm

اخبار طازه شكرا علي القسم الجديد بس عندي اعتراض مفيش حد زي ابوتريكه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بسمه
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 429
تاريخ التسجيل : 24/11/2009
العمر : 24
الموقع : www.boosy_20083@hotmail.com

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الثلاثاء فبراير 09, 2010 10:10 pm

المفروض تتكلموا عن الحضري ال هو السد العالي طبعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drayman
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 496
تاريخ التسجيل : 14/11/2009
العمر : 45

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الأربعاء فبراير 10, 2010 7:14 am

دى وجهات نظر يا جماعه هو فعلا ابو تريكه افضل لاعب فى المستطيل الاخضر بس جدو رغم صغر سنه سبحان الله هو هداف البطوله وكان بينزل بنقذ المنتخب فى اخر بع ساعه


ونورتونى بمروركم وردودكم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mohamed.nabeh.79?ref=tn_tnmn
خلود الجمل
عضو عادى
عضو عادى


عدد المساهمات : 202
تاريخ التسجيل : 21/12/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الأربعاء فبراير 10, 2010 4:25 pm

تعرف المثل اللي بيقول تيجي مع الهبل دوبل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drayman
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 496
تاريخ التسجيل : 14/11/2009
العمر : 45

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الأربعاء فبراير 10, 2010 4:47 pm

لالالالالالالالالالالالالالا


مش هبل ولا حاجه ده توفيق من ربنا نمره واحد طبعا ثانيا دى مهاره وموهبه من عند ربنا محدش يقدر يقول عليه غير كده

انتى جزائريه ولا اى ههههههههه


بس نورتى بزيارتك مهما كان ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mohamed.nabeh.79?ref=tn_tnmn
تقى
عضو عادى
عضو عادى
avatar

عدد المساهمات : 272
تاريخ التسجيل : 01/01/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الأربعاء فبراير 10, 2010 7:28 pm

مرسى يا محمد ع الاخبار الجامدة دى
ويا رب دايما الى الامام
يا رب يوفقك فى حياتك ويديك ع اد نيتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drayman
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 496
تاريخ التسجيل : 14/11/2009
العمر : 45

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الأربعاء فبراير 10, 2010 7:47 pm

الله يكرمك يارب يا تقى ويكرمنا كلنا وتجيبى احسن تقدير فى الكليه يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mohamed.nabeh.79?ref=tn_tnmn
تقى
عضو عادى
عضو عادى
avatar

عدد المساهمات : 272
تاريخ التسجيل : 01/01/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الأربعاء فبراير 10, 2010 9:23 pm

مرسى يا محمد كتير ع الدعوة الجميلة اوى دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hanaa meky
عضو عادى
عضو عادى


عدد المساهمات : 129
تاريخ التسجيل : 03/02/2010
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الخميس فبراير 11, 2010 12:57 am

ميرسيه على الاخبار الجديدة دى

ومبروك على القسم الجديد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
drayman
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 496
تاريخ التسجيل : 14/11/2009
العمر : 45

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الخميس فبراير 11, 2010 6:57 am

الله يبارك فيكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mohamed.nabeh.79?ref=tn_tnmn
ASMAA RADWAN
عضو عادى
عضو عادى
avatar

عدد المساهمات : 213
تاريخ التسجيل : 07/12/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   السبت فبراير 27, 2010 1:57 pm

مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك على القسم الجديد ده وانا بحب الاخبار والاعلام وكان نفسى ابقى صحفيه لانى متحدثه جيده ولبقه ورغايه وبعرف وباكتب قصص ويغلب عليها طابع الحزن والو مبروووووووووووووووووووك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sally mostafa hedeeb
عضو عادى
عضو عادى
avatar

عدد المساهمات : 176
تاريخ التسجيل : 10/12/2009
العمر : 26
الموقع : السنطه

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   السبت فبراير 27, 2010 8:19 pm

مبروووووووووووووووك ع القسم الجميل ده وانا ماليش فى الكوره اوى ومش متابعه اخبارها بس بحب احمد حسن والحضرى اكتر ناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
iman elsayed
عضو عادى
عضو عادى
avatar

عدد المساهمات : 69
تاريخ التسجيل : 23/12/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   السبت مارس 27, 2010 6:48 pm

الف شكر على القسم الجديد مع اول دخول ليا على المنتدى بس معلش مفيش حد زى ابو تريكة حتى لو كان احتياطى وبقى هداف البطولة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hamadaso
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 205
تاريخ التسجيل : 18/12/2009
العمر : 47
الموقع : sa_ha2006@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: شاب ينتحل شخصيه جدو   الأحد أغسطس 01, 2010 2:22 pm

انا عرفت مين الى عمل كده الواد دا مش غريب عليا



كل سنه وأنتم طيبين


رمضان كريـم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mass.yoo7.com
 
شاب ينتحل شخصيه جدو
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
يا معشر تربيه نوعيه اهلا بيكم فى بيتكم التانى يلا نذاكر ونعلب  :: الاخبار-
انتقل الى: