يا معشر تربيه نوعيه اهلا بيكم فى بيتكم التانى يلا نذاكر ونعلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى تكنولوجيا التعليم د/ايمن الفخرانى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

انصحونى وادعولى

sally mostafa hedeeb
Ahmed Salam
شروق سعيدعلى الجزيرى
ASMAA RADWAN
ahmed fathy
nourhan abd elwahed elsho
hadeer zaghlol
تقى هاشم
12 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
تقى هاشم
عضو عادى
عضو عادى
تقى هاشم

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالجمعة ديسمبر 25, 2009 8:43 pm

أولا:-مفيش حد يقول عليا معقدة أو مش طبيعية
أنا بخاصم أصحابى كتير أوى
وبتخنق من الناس بسرعة مع إن أنا والله عمرى ما كرهت حد
والموضوع ده بيسببلى مشاكل نفسية
حاولت كتير أغير من نفسى بس مش عارفة خالص
أعمل إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أرجو الرد
hadeer zaghlol
عضو نشيط
عضو نشيط
hadeer zaghlol

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالجمعة ديسمبر 25, 2009 8:50 pm

لأ يا تقى المفروض تتغيرى داأنا ما بخصمش حد ولو زعلت من حد بكلمه على طول ونضحك ونهظر ايه يابنتى خدى كل حاجه ايزى وربنا معاكى انت لازم تروحى تصالحى كل اصحابك وتهظروا وتضحكوا مع بعض .......اوكى خدى بنصحتى
عضو عادى
عضو عادى

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالجمعة ديسمبر 25, 2009 8:51 pm

[سبحان الله يا تقى انتى عكسى تماما انا عمرى مابزعل من حد خاااااااااااااااااااااااااااالص والحمد الله محدش بيزعل منى انا بكبر دماغى و كل حاجه باخدها عادى مع ان فى ناس كتير بتقول ان ده عيب فيا علشان ساعات بيحصل مواقف بصراحه المفروض اخد موقف فيها بس انا برده بكبر اولا علشان مش ازعل نفسى واتعب نفسى زى ما انتى تعبانه وخنوقه كده وعلشان الدنيا مش مستهله خالص كل ده بجد اللى يقدر يفوت ويكبر دماغه يكبر وخليكى انتى الكبيره زى ما بيقولوه مع انا بصراحه فى ناس كتيره بتقول ان دى ضعف شخصيه وفى ناس بتستغل الحكايه دى وبتزعلك بقى براحتها بس والله هى مش ضعف شخصيه خالص لانى انا اقدر ازعل بس هى اصلا قوه شخصيه انك مش تزعلى من حد نصيحه لو حد زعللك افتكريلوه اى حاجه حلوه وانتى هتنسى الزعل ده ومش تفكرى فيه خالص احسن لك نفسيا وصحيا وهتلاقى الناس كلها بتحبك وبتشكر فيكى وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااا وانا اسفه انى طولت عليكم
ahmed fathy
عضو زى العسل
عضو زى العسل
ahmed fathy

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالجمعة ديسمبر 25, 2009 8:57 pm

لا مينفعش وبعدين احنا ديننا دين التسامح ولا يجوز ان تخاصم شهر فوق الثلاث ايام

يجب ان تتغيرى وتغيرى من نفسك وان شاء الله تكون افضل
ASMAA RADWAN
عضو عادى
عضو عادى
ASMAA RADWAN

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالسبت ديسمبر 26, 2009 3:35 pm

خير كم من يبدأ بالصلح
وذى ما قال أحمد حرام الخصام يزيد عن 3أيام حتى لو كان الطرف التانى هو إل غلطان صلحيه ومتركبيش دماغك بالعناد دا حيحسسه بأنه صغير
وعلى العموم أنا زى نور مبزعلش من حد خالص ولو حد زعلان منى بكلمه ولا كأن حاجه حصلت وعشان كده الكل إتعود إنه مينفعش يزعل منى أو يخاصمنى خالص ودى ميزه حلوه قوى
شروق سعيدعلى الجزيرى
عضو نشيط
عضو نشيط
شروق سعيدعلى الجزيرى

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالسبت ديسمبر 26, 2009 3:52 pm

معلش يا تقى حولى تصلحى من نفسك وشوفى ايه اللى بيضايق الناس واصحابك وحولى الا تفعليه لان مينفعش البعد عن الناس لان الجنة من غير ناس ما تنداس فكرى تانى وثالث وعاشر
Ahmed Salam
عضو عادى
عضو عادى
Ahmed Salam

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: شكرا...   انصحونى وادعولى Emptyالسبت ديسمبر 26, 2009 4:36 pm

على فكره انا انسان بضحك كتير بس عصبى ......بس بشهاده اصحابي انا بحب اخد كل المواضيع بسلاسه
انا هكلمك بصراحه انا عندى حاله نفسيه انا معترف بيها (على فكره الحاله النفسيه بمعنى ان انا بيضايق من شىء بيتعمل ادامى بصفه مستمره وبزعل منه ومبقدرش اواجهه....دى الحاله النفسيه)....
انصحك تمام النصح عشان تستريحي بجد تجنبي تمام الاجتناب من اى شىء بيزعلك......ولكن انا مبقولش الكلامده قصدى انك تزعلى حد منك لالالالالالا بس تتفادى اى شىء بيزعلك وبتديقي منه...
والله والله والله والله والله الحياه مش مستهله كل ده تسمحيلى اقول ليه ؟؟؟ عشان انتى لسه مشفتيش اى حاجه تزعل بجد من الدنيا الا قليلا.......
لا يوجد انسان لا يعنى من حاله نفسيه(اى شىء بيتضايق منه)...........
sally mostafa hedeeb
عضو عادى
عضو عادى
sally mostafa hedeeb

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالسبت ديسمبر 26, 2009 10:34 pm

I love you I love you I love you انا مش هزود اى كلمه عن اللى قالوه كل صحابى خير ان الحياه ابسط من كده بكتير انا بيقولولى انى ياما برده ياما شخصيتى قويه لانى مابحبش ازعل من حد نهائى بالذات صحابى بس كل حاجه وليها حدود ياجماعه انا لما اقرب الناس ليا باعونى فى لحظه والله العظيم بيتمنونى دلوقتى بالدموع بس لانا عمرى ماارجع والا اشترى حد باعنى ولو للحظه واحده بس No No وعايشه حياتى الحمد لله فى منتهى الجمال وبدور ع سعادتى دايما وربنا موافقنى الحمد لله وقدرت اعدى الازمه بس هما لسه ومش هيقدروا طول ماهما حاسين بالذنب I love you I love you I love you فامتحسسيش نفسك بالذنب تجاه ناس انتى فى ايدك لاتزعلى والا تزعليهم منك I love you I love you
yoyoooo

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالجمعة أبريل 02, 2010 7:59 am

ا اية يا تقى الكلام الفاضي يعني اية بتتخنقي من كل الناس هو دة ينفع الحالة اللي انتي فيها دي انتي لازم تغيريها بسرعة لانك لو فضلتي كدة هتتعبي في حياتك بعد كدة وعلشان لازم تتعودي انك تحبي كل الناس وتتكلمي مع كل الناس ومتخليش حد يتخنق منك او يزعل منك وحاولي تتقربي لاصحابك اللي انتي بتحبيهم وتتكلمي معاهم ومتزعليش لو لاقيتي اي حد من اصحابك اللي انتي بتحبيهم مقدرش يفهمك بسرعة لان دة لانك متغيرة في التعامل معاهم فانتي لو بتتعاملي معاهم على شكل واحد صدقيني هتلاقي ناس كتير فهمتك بسرعة بس دة مش معناة انك تكوني ضعيفة الشخصية لانك كدة هتتخمي بسرعة بس لكل حاجة حدود
f4r&Ev@r
عضو عادى
عضو عادى
f4r&Ev@r

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالإثنين مايو 31, 2010 10:28 pm

ولا تعملى اى حاجة خالص كونى طبيعية وفى حالتك العادية جدا اكيد كل انسان بيبقى فى اشخاص معينة تفهمة

لا تبكى على صاحب فانة كالعطر النفيث ولكن ابحث عن صديق يجعلك لة خير جليس
تقى
عضو عادى
عضو عادى
تقى

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالثلاثاء يونيو 01, 2010 9:32 pm

مرسى جدا ع رأيك عجبنى اوى
f4r&Ev@r
عضو عادى
عضو عادى
f4r&Ev@r

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالخميس يونيو 24, 2010 11:44 pm

شكرا ليكى اوى بس انا نفسى اعرف الحزن الى انتى فية دة حزن لحاجة ولا دة حب ف الحزن اصل فى ناس بتموت فى الحزن اوى
hanan
عضو نشيط
عضو نشيط
hanan

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالجمعة يونيو 25, 2010 1:18 am

يا تؤتؤ يا حبيبتى انتى زى العسل واكيد انتى اتأكدتى ان فى ناس كتير بتحبك وبتفهمك لما اتكلمت معاكى يعنى انتى مفكيش حاجة وحشة وطبيعية وزى الفل انتى زينا كلنا كل واحد بيجيله فترة وبيضايق ومش بيبقى عارف ليه
تقى
عضو عادى
عضو عادى
تقى

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالجمعة يوليو 09, 2010 10:00 am

مرسى يا حنون يا حبيبتى وربنا يخليكى ليا وحشتينى اوى
hanan
عضو نشيط
عضو نشيط
hanan

انصحونى وادعولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انصحونى وادعولى   انصحونى وادعولى Emptyالأحد يوليو 11, 2010 1:33 pm

ربنا يخليكى يا تؤتؤه انتى كمان وحشتينى اوووووووووى

انصحونى وادعولى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انصحونى وادعولى