يا معشر تربيه نوعيه اهلا بيكم فى بيتكم التانى يلا نذاكر ونعلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى تكنولوجيا التعليم د/ايمن الفخرانى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

بعض النكت المضحكة

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Karim Mohamed
عضو عادى
عضو عادى
Karim Mohamed

الموقع : https://www.facebook.com/profile.php?id=100000401956695

بعض النكت المضحكة Empty
مُساهمةموضوع: بعض النكت المضحكة   بعض النكت المضحكة Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 10:40 pm

*واحد احول امه ماتت دفن ابوه
*صعيدي مات نزل عليه 63 ملك 3 يحاسبوه 60 يقنعوه انه مات
*واحد غبي طلق زجته رجع البيت قله انتي زعلتي
*مرة واحد امريكي وواحد اسباني وواحد صعيدي اتفقوا مين يجيب اكبر تمساح راح الامريكي جاب واحد كبير وراح الاسباني جاب واحد اكبر وراح الصعيدي و ما رجعش راحوا
يدوروا عليه لقوه شايل تمساح صغير و بيغني له بابا فين ؟؟
*مرة صعيدي قال لأبوه: عايز آخذ نوكيا قال له:على جثتىحتاخد بنت عمك
*اتنين صعايدة بيلعبوا شطرنج الملك مات مشلول
*مرة صعيدي طلعله عفريت علاء الدين وقال له شبيك لبيك خدامك بين ايديك قال له عايز كوبري من الصعيد الى نيويورك قال له مستحيل شوف طلب غيره قاله طيب خلي الصعايدة يفهموا
فكر شويه وقال له عايز الكوبري اتجاه واحد ولا اتجاهين ؟
*واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية
* مرة مدرس رياضة اتجوز مدرسة رياضة خلفوا ولد متساوى الساقين
*· واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه
*· مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة
|*مرة واحد غبى واقف في الشارع وبيتكلم فى المحمول وعمال يزعق ويقول : بس دورى تانى...معلش دورى كويس ..واحد معدى فى الشارع سأله : فيه ايه؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع .. لقى (الرقم الذى طلبته غير موجود باخدمة من فضلك اعد المحاولة
*مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت
*مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما
*مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني قال احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم يا جامعه انتوا مغلبين نفسكم ليه احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى
*واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل."
*مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتى
واحدة نايمة جنب جوزها سمعت صوت في الصالة قالت لجوزها قوم شوف يمكن حرامى.. قالها قومي شوفى انتى يمكن حرامية*
*واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك
* مرة واحد شقتة ولعت ادى للمطافى رنة
*مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب
*عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!
!!محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش *
*مدرس سأل طلاب: اللي يحس إنه غبي يوقف؟ وقف واحد فقاله المدرس: انت حاس إنك غبي؟ قال:لا بس قلت عيب اخليك واقف لوحدك... !
http://romancy3top.ahlamuntada.com
هاجر
عضو عادى
عضو عادى
هاجر

بعض النكت المضحكة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بعض النكت المضحكة   بعض النكت المضحكة Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 11:29 pm

على فكرة النكت دى جميلة جدااا ولكن ليه ديما بنقلل من قيمة الصعايدة مع انهم اجدع ناس
Karim Mohamed
عضو عادى
عضو عادى
Karim Mohamed

الموقع : https://www.facebook.com/profile.php?id=100000401956695

بعض النكت المضحكة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بعض النكت المضحكة   بعض النكت المضحكة Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 11:34 pm

عندك حق والله ياهاجر هم فعلا اجدع ناس بس مش عارف لية النكت كلها عليهم يمكن علشان قلة تعليمهم او دماغهم نشفة شوية والله انا مش عارف لية كدة فعلا
http://romancy3top.ahlamuntada.com
شروق سعيدعلى الجزيرى
عضو نشيط
عضو نشيط
شروق سعيدعلى الجزيرى

بعض النكت المضحكة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بعض النكت المضحكة   بعض النكت المضحكة Emptyالجمعة ديسمبر 11, 2009 12:15 pm

النكت دى جميلة اوى ولكن انا نفسى اعرف ليه اكتر من 90%منالنكت على الصعايدة؟؟؟؟؟؟؟؟؟
hadeer zaghlol
عضو نشيط
عضو نشيط
hadeer zaghlol

بعض النكت المضحكة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بعض النكت المضحكة   بعض النكت المضحكة Emptyالجمعة ديسمبر 11, 2009 6:32 pm

بجد النكت تحفه شكرا جداااااااا ونتمنى المزيد.
DINA
عضو عادى
عضو عادى
DINA

بعض النكت المضحكة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بعض النكت المضحكة   بعض النكت المضحكة Emptyالسبت ديسمبر 12, 2009 12:02 pm

بجد النكت دى جميلة أوى ونتمنى المزيد

بعض النكت المضحكة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» النكت دى للاهلويه (رجاء للزمالك لا يبكوا)