منتدى تكنولوجيا التعليم د/ايمن الفخرانى

الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

تحذير هااااااام جدا لكل اعضاء المنتدى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
drayman
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: تحذير هااااااام جدا لكل اعضاء المنتدى   الأربعاء ديسمبر 09, 2009 8:23 pm

د\ايمن الفخرانى

يقوم بتحذير اى شخص مسجل فى المنتدى باختصارات او اى باى اسم غير اسمه الحقيقى يقون حالا وحد اقصى خلال 48 ساعه بتعديل اسمه فى المنتدى الى الاسم المعروف بيه داخل الكليه داخل القسم تكنولوجيا التعليم اسمه الحقيقى وفى ناس مشكوره مسجلين باسمائهم فى المنتدى

خلال 48 ساعه اذا لم يقوم صاحب الاسم بتعديل اسمه الى الاسم الحقيقى سنقوم بالغاء عضويته هذا التحذير من الدكتور (((((ايمن الفخرانى ))))
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mohamed.nabeh.79?ref=tn_tnmn
f4r&Ev@r
عضو عادى
عضو عادى

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هااااااام جدا لكل اعضاء المنتدى   الثلاثاء يونيو 22, 2010 9:23 am

الكلام موجة ليا انا شخصيا وانا مش هقول انا مين واعتقد انى متكلمتش وحش مع اى حد

ومعملتش اى حاجة وحشة ف اى حد وسورى انا مش هقول اسمى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Asmaaelsafty2010
عضو عادى
عضو عادى

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هااااااام جدا لكل اعضاء المنتدى   الجمعة يوليو 30, 2010 2:36 pm

ميرسى يا محمد ع التحذير بس بردو يا f4r&ev@rممكن تغيره بدام الادمن طلب كده وكمان تحذير من الدكتور
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

تحذير هااااااام جدا لكل اعضاء المنتدى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1