يا معشر تربيه نوعيه اهلا بيكم فى بيتكم التانى يلا نذاكر ونعلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى تكنولوجيا التعليم د/ايمن الفخرانى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شات روتانا لشباب تربيه نوعيه

سارة وجدى
رنا الحسين مختار خاطر
ahmed fathy
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed fathy
عضو زى العسل
عضو زى العسل
ahmed fathy

شات روتانا لشباب تربيه نوعيه Empty
مُساهمةموضوع: شات روتانا لشباب تربيه نوعيه   شات روتانا لشباب تربيه نوعيه Emptyالأحد ديسمبر 13, 2009 8:17 pm

السلام عليكم ورحمت الله وبركاته

$ازيكوا$

--------------------------------------------

بعد التدقيق الشديد ف شرايط القنوات الفضائية ( شرايط الشات اللى بتبقى متلقحة ف آخر الشاشة !!!! ) و بعد التتنيح بالساعات قدام شاشة التلفزيون .. استطعت بقدرتى العبقرية و الفذة من نوعها أن أستنتج ........... ان نص الشعب حتما ًغبى و عايز الحرق !!!!!

لأ اللى بيحصل ده مش طبيعى !!! أنا قريت شوية جُمل يا جماعة بجد تنحت قدامها !! و بين كل جملة و جملة كان هيجيلى شلل

إليكم الشلل التالى

1-*** ممكن حب اسكندرانى***آيوووووووووووه و ماله !! طبعا زى ما انتوا عارفين فيه حب اسكندرانى و حب قاهرى و فيه فلاحى و فيه صعيدى !!! و اذا مشينا بالحدود شوية هنلاقى فيه حب لبنانى و حب امريكانى و صينى و يابانى !!!! و هكذا و مقولكوش بقى ع الحب المريخى !!!!
و برضه فيه حب بالفراخ و حب بالكباب و فيه بالشطة و اللمون !!!!!!! و يا سلام بقى ع الحب بالجبنة !!!
فظييييييييع !!! خصوصا لما بيتقطع عليه طماطم بيبقى مسخرة

2-*** أنا 75 سنة ممكن أتعرف على ليدى مناسبة***
خمسة وسبعين سنة يخرب بيته و قادر يمسك الموبايل و يبعت مسج ؟؟!!! ما شاء الله لسه ف عز شبابه برضه !! آه و ماله ممكن تتعرف على كركوبة مناسب

3- *** ممكن واحدة جميلة للصداقة و الحب و ياريت برضه للسفر ***
آه ممكن طبعا !!!
و يا ترى حضرتك عايزها كام سلندر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4-*** أنا شاب متدين ممكنليدى عندها شقة ***آه و ماله !! و فيه برضه شقة و عليها ليدى مجانا !!!! و ياترى ايه مواصفات الشقة اللى عايزها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

6-*** أنا ف اعدادى ممكن أتعرف على بنت حلوة ***

هيا جات عليك ؟؟!! و ياترى عايزها ف سنة كام يا حبيبى ؟؟؟؟؟ ابتدائى و لا حضانة ؟؟؟؟؟؟؟ أنا بالشكل ده هيجيلى السكر

7-***فلانة : أنا نكدية موت ممكن أتعرف على نكدى و ننكد على بعض ***
*** فلان : أنا نكدى مووووت !! و قعتك سودة و نهارك مش باينله لون ***
كان نفسى أمسكهم هما الجوز و انكد على أهاليهم

8*** معاكى فلان ممكن أعرف اسمك سنك طلباتك ***آه و ماله أنا فلانة يا ابنى ... و النبى اطلبلى واحد كباب و اتنين بانيه !!!!
احم احم .. و ياريت لو معاهم جوز حمام

9- *** أنا عايز بنت للارتباط سمرا أو بيضا أو قمحى ما تفرقش ***حمرا !!!!!!!!!!!! تاخدها حمرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب ايه رأيك ف البنفسجى ؟؟؟؟ جديد و منزلش السوق

10 -*** ممكن واحدة جميلة استايل عشان أحبها ***آه و ماله !! أنا برضه عايزة بطارية للموبايل بتاعى عشان أنا قربت أهنج !!!!!!

كلمة أخيرة :
اللى بيحصل ده كتيييييييييير .. شئ ميبقبلوش لا قلب و لا عقل ولا منطق .. استهتار و استخفاف بالمشاعر و كذب مالوش نهاية و ضحك ع العقول !!!! و الدهشة انه كل اتنين بينافقوا بعض و الوسيلة الرخيصة ...... الحب !!!!!! مع ان كل كلمة حب غالية أوى .... ايه اللى جرى للناس ؟؟؟؟؟؟ و ايه اللى جرى للمجتمع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شات روتانا لشباب تربيه نوعيه 0104499114
رنا الحسين مختار خاطر
عضو عادى
عضو عادى
رنا الحسين مختار خاطر

مُساهمةموضوع: رد: شات روتانا لشباب تربيه نوعيه   شات روتانا لشباب تربيه نوعيه Emptyالأحد ديسمبر 13, 2009 11:16 pm

حلو اوى الموضوع دة و عجبانى تعليقاتك جدا وانا معاك انها سخافة وما يتقالش عليها الا كدة
سارة وجدى
عضو مميز
عضو مميز
سارة وجدى

مُساهمةموضوع: رد: شات روتانا لشباب تربيه نوعيه   شات روتانا لشباب تربيه نوعيه Emptyالإثنين ديسمبر 14, 2009 11:24 pm

موضوع تحفه وعندك حق ده مش يقبله قلب ولا عقل ولا منطق ولا حتي حيوان
شيماءخفاجي
عضو نشيط
عضو نشيط
شيماءخفاجي

مُساهمةموضوع: رد   شات روتانا لشباب تربيه نوعيه Emptyالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 6:04 pm

حلو اوي الموضوع فعلا هو ده اللي بيحصل بس روتانا مش لوحدها في كمان ميلودي ومزيكا وقنوات متخصصه ف كده بس بجد موضوع لذيذ جدا ومهم وحلو الحته بتاع حب اسكندراني queen king
sally mostafa hedeeb
عضو عادى
عضو عادى
sally mostafa hedeeb

مُساهمةموضوع: رد: شات روتانا لشباب تربيه نوعيه   شات روتانا لشباب تربيه نوعيه Emptyالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 9:38 pm

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy لاااااااااااا مالوش حل بجد واحلى مافيه موضوع البطاريه ده جاااااااااااامده اخر حاجه ميرسى ياحماده عايزين المره الجايه ميلودى تتحدى الملل Laughing Laughing Laughing Laughing
Ahmed Salam
عضو عادى
عضو عادى
Ahmed Salam

مُساهمةموضوع: شكرا   شات روتانا لشباب تربيه نوعيه Emptyالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 9:52 pm

موضوع بجد جاااااااااااااااااااااامد ....واحب اشكرك على تعليقاتك الجامده
ندى ابراهيم على
عضو عادى
عضو عادى
ندى ابراهيم على

مُساهمةموضوع: رد: شات روتانا لشباب تربيه نوعيه   شات روتانا لشباب تربيه نوعيه Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 12:21 pm

بجد جاااااااااااااااااااااااامد الموضوع ده

شات روتانا لشباب تربيه نوعيه
صفحة 1 من اصل 1